En ny erfarenhet

Detta var något nytt. Enn förfrågan. En önskan.
Jag har fått förfrågan om att skriva ett blogginlägg.
Det kan i och för sig vara på tiden då det senaste skrevs var vid nyår. fem månader sedan. Så ja, ett blogginlägg ska det bli!
 
men jag tror att det är på tiden att jag bestämmer mig vad för typ av blogg detta ska vara. För jag menar, på väldigt många sätt så är mitt liv inte så intressant. jag vaknar, jobbar, äter sover. typ. En mode-blogg? HAHAHA. Nej tack. Det där kan jag ingenting om. Mode och jag funkar liksom inte så bra ihop. En sån där blogg som tar upp politiska debatter och frågor? Nej tack. Är inte intresserad av hemska kommentarer till varje inlägg. Jag vet inte om jag känner att jag måste tillföra något till debatten. Kanske är det det som ska få vara grejen med min blogg. Att jag inte måste nischa mig. Att jag ibland pratar om livet, händelser och människor, och ibland så pratar jag om sådant som berör mig, sånt som jag får samla mod till mig för att kunna skriva. För det är så lätt att ibland bara råka trampa på någons tår, och ni som känner mig vet att är det något jag inte vill göra så är det att hamna på kant med någon.
 
och vet ni vad. nu svamlar jag bara. jag vet knappt vad det är jag skriver längre. Så då borde det betyda att jag borde sluta skriva nu.
Jag ska försöka skriva här lite oftare, jag tror att det är det jag försöker säga. Tror jag.
 
Ta hand om er fantastiska människor!
Ni är unika och underbara och älskade!
Kom ihåg det!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0