Det var längesedan nu.

Jag börjar bli riktigt dålig på det här med att blogga nuförtiden.
Kanske för att jag inte längre vet vad jag ska säga. Eller för att behovet inte längre finns. Jag har kanske annat att göra. Men på något sätt tycker jag ändå om att jag trilla tillbaka hit och bara prata av mig ibland.
Ni är inte många som läser.
typ en eller två. Men ack vad ni gör att jag känner mig viktig. Kanske är det dags för mig att bli en aktiv bloggare. Kanske är det dags att jag åter blir flitig på denna sidan.
Jag ska undersöka det. Kanske kan bygga upp mig en lite läsarkrets. mina egna små "fans" eller followers.
Mitt liv kanske inte är det roligaste, men det är ett liv, det är mitt liv och jag tycker om det.
kanske kan ni lära er någonting av mig ni med.
Man vet ju aldrig.
 
Tack för att ni finns.
Vi kanske ses snart igen!

Kommentarer
Postat av: Markus

Du glömde länka till din vlogg! ;)

2013-07-16 @ 06:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0