Lycklig tjej

Asså kan ni förstå att jag har världens sötaste och finaste pojkvän.
Efter förställning idag så gick jag ut för att mingla lite. Tänkte att jag känner visserligen inte många, men kan ju säga hej till Anton. Vem sitter då utanför? Jo Markus. Hade han varit på föreställning? nej. Han ville bara träffa mig och tagit sig till lagerhuset lagom till han räknade med att föreställningen tog slut.
Fick sen åka bil hem, han körde förbi Ica så jag kunde handla youghurt och toapapper. Sen kokade han honungste till mig arma förkylda hals. Beordrade mig att bli liggande i soffan medan han sorterade min tvätt. Han tyckte det var viktigare att jag blev frisk än behövde göra sånt arbete. Han är väl för söt den där Markus!
Väldigt glad att ha honom i livet!
Visst e han fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0