Livet i bilder på bästa sätt

I say no more.
Bilder som gör livet underbart
 
Rosen jag fick av Markus på min födelsedag! underbar!!
Jaa... mammas och Elins påhitt. Fick en giraff som jag skulle måla. Han e påbörjad, men står kvar i Helsingborg. Färdigt resultat kommer senare!
Sen började resan med den finaste!! Sydöstra Sverige på fyra dagar! Lycka!
Vårt färdmedel och vår bostad! Funkade jättebra att sova i bilen. Framförallt med tanke på all inredning som Markus gjort i den. Otroligt mysig! Stolt flickvän!
Drottning Magraretas klänning. Så otroligt vacker!!!
Coldplay - Stockholm stadion - med mor och far! Awesome!
Bara för att bilden är så rolig! haha
Hela familjen till häst! Aldrig hänt förr, men underbar upplevelse! Glad!!
 
Livet är bra när man ser det såhär! Tack för att ni förgyller mitt liv!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0