Life's good

Igår hängde jag först i skolan i några timmar.
Sen fikade jag med Emma på stan. Det var så mysigt. Emma är så bra! Fina Emma, jag har verkligen saknat henne.
På vägen hem blev jag medbjuden på en öl tillsammans med Christoffer. hängde med spontant och det blev en mycket trevlig kväll. träffa lite nytt trevligt folk och fick till och med vara med i deras öl-drickar-grupp. Haha. fantastiskt.
Sen åkte jag hem till Markus för att sova där inatt. Det var mysigt. Sover bättre när jag är med honom än när jag sover ensam, så det e ju bra!
Nu ska jag in och shoppa. Behöver lite nya byxor och så. kanske lite annat trams också. Inte shoppat på evigheter. Då får man lov att göra det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0