Flykt från livet

Flytt från verkligheten i några dagar. Mest för att jag ville och för att det var galet mysigt! :)
 
Markus överlevde släktkalas och kvällen blev väldigt trevlig. Jag var mest glad över att han var här och att han funkade så bra med hela familjen!
sen i söndags började äventyret.
Det var Markus och jag och hans gröna Opel. Fordonet som skulle bli vårt hem i fyra dagar. Vi började köra utan något direkt mål. blev vi trötta så stannade vi och sov i bilen. mat kunde vi ordna på spritkök.
vi använde inte någon GPS utan tittade på informationskartorna som finns runt om i landet. Där kunde man hitta de mest spontana vägar och platser och det var det som var så spännande.
Vi besökte typ glimmingehus, Simrishamn, Kivik, Brömsebro, Aspö, Karlskrona, Kristianopel, Åhus, Kalmar, Älghult, Vetlanda och många andra ställen. Galet roligt! Och mysigt. Bara Markus och jag, och vi tröttnade inte på varandra. Snarare tvärt om. :) Vilket är bra. sedan strax norr om Jönköping bytte jag bil. Dit kom även mina föräldrar och det var dags för mig att resa till Stockholm för att se Coldplay på Stockholmstadion och Markus körde till sin farmor i söderköping. Sorgligt att bara lämna sådär. Tack och lov att vi antagligen kommer ses imorgon!
 
Men i vilket fall så var Coldplay helt fantastiska!! Galet bra show!! De höll verkligen samma klass som U2. Kan ha - i ett svagt ögonblick - sagt att showen till och med slog U2's. det ni!
 
tänkte slänga upp lite bilder...
men tror jag ska sova istället
imorgon flyttar jag hem till Göteborg igen.
Vardagen är välkommen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0