Välkomen-hem-present

Åter sätter man fötterna på skånsk mark.
Det första jag och min kära moder gör att vi kör rakt ut till väla och promenerar in på intersport där en hel drös med HIF'are hänger lite runt om i butiken för att signera och snacka lite! Så vi köpte varsin guldbok och fick den signerad av ett gäng. Snacka lite med Christoffer Andersson och Lindström, lite med Pär Hansson, lite med Wahlstedt. Santos och Jansson var inte så snacksugna utan signerade mest. Men ändå. En mycket trevlig "Välkomen hem present" må jag säga! Uppskattades verkligen! Det har liksom varit lite för mycket IFK i mitt liv nu. Så lite HIF'are på nära håll gjorde mitt hjärta glatt! :)

Och nu, efter att ha sett "den andra systern boyle" så är det sängdags! Lite kvällsläsning i en fin bok kanske skulle sitta på sin plats.

Det är föralltid HIF som gäller. så är det bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0