sé magnific

Förutom att HIF tog sin femte titel idag så har dagen bjudit på många fina stunder.

Blev klar med mitt pussel! inte illa! Nu vill jag ha fler! mera. Mera pussel!!!
Sen träffade jag Korpen i stan och vi hittade en place och satte oss och tog en öl. Pratade och chillade. Efter en stund ärades vi av Oscar och Annies sällskap. Hittade och småflörtade med en fantastiskt snygg och trevlig bartender. Spårade loss med kameran (bilder kan komma imorgon). Jag och korpen begav oss sedan vidare till thailand (eller det kändes så i alla fall) köpte oss varsin god drink innan vi tackade för oss och begav oss hem. Och vem, om inte Persson sitter helt plötsligt i ett av båsen. Galet otippat. Men kul. Men vi var tvungna att gå. vagnen skulle gå...
Men dagen har varit bra
jag e nöjd!
Tack för allt mina fina vänner!


mitt fina pussel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0