Saknar dig min vän.

Det är sånna här dagar som saknaden blir extra stark.
När man vaknar med en dunderförkylning, har en jobbigt opponeringsuppgift att göra och solen skiner utomhus.
Då saknar jag Totti.
Jättemycket!


Något korkad

Väldigt rolig

Och ibland otroligt filosofisk. Detta kan vara ett av de roligaste minnena jag har med denna hund. Helt plötsligt en sommardag så satt han där, i rabbatten och filosoferade över livet. Hur kom han dit, vad fick han att stanna, ingen som vet. Men shit vad vi skrattade.
Måste snart hem så att jag får träffa denna underbara varelse. Kanske är nästa helg, helgen då jag åker hem. Vi får se vad som händer! Behöver dessutom plugga, så det kanske blir en bra kombo!
Totti, jag saknar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0