Plugg om Helsingborgs Historia

Plugga och läsa om Slaget vid Helsingborg 1710 gjorde att jag i mitt arbete med Uppsats-PM kom igång. Men det väckte också helt otroligt mystiska och märkliga samtal i biblioteket. Tänker verkligen INTE gå in på vad de handlade om. Men ack så konstiga. Fick lite för mycket info om vissa människor och sen ballade det bara ur... men nog om det...
Dagen har varit relativt innehållslös i övrigt.
Träffade Sabina en sväng på lunchen och snackade med henne. Det var fint. Insåg att det var ganska längesedan jag träffade ensamblen. hallå, var är ni?
Kom och besök mig i mitt hus!! Ni är välkomna! (Tips är bara att ringa innan, jag har en del uppbokade kvällar!)
men det gäller inte bara ensamblen.
KOM OCH BESÖK MIG!!!
Min dörr stå typ öppen för er! (inte i bokstavlig bemärkelse, men jag öppnar den gärna för er!!)
vill du bara chilla. Dricka te, prata, mysa, kolla film, äta mat, spela spel, bara sitta och titta på varandra... hos mig finns inga krav på måsten som man måste göra. Här kan man bara vara! Och vara den man är!
Känn dig välkomen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0