Ny bostad!!

Ny bostad. Jag bor på ett nytt ställe.
Just nu består min lägenhet mest av flyttkartonger ocg grejer. Men en säng, ett bord, två stolar, en fotölj och en TV-bänk har jag här. Så det är inte möbelfritt i alla fall!
Jag har även tallrikar för typ 12 pers. men bara ett matbord för fyra och stolar för två... Men ähh.. det går alltid att lösa.
Dock är prio ett just nu att fixa en taklampa. Har bara lampor i hallen. Så sitter här i ljuset från datorn, Tv'n och lite ljus. Men det e lite mysigt i och för sig det med.
och nu tror jag inte att elementet är igång... för här börjar bli lite kyligt. ska kolla upp det där med en gång.

Åhh..
Jag e så nöjd med min flytt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0