Mumin... ond eller god??

Snälla.. få mig att sluta
sitter och läser en gaalet dum sida med amerikanska kristna extemister som fått för sig att Mumintrollen är satans verktyg, och skriver en massa om skandinavier och vilka som hamnar i helvetet eller inte...
har nu läst 7 sidor med komentarer.. och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta...
Något inom mig måste säga att det hela är ett skämt...
samtidigt som jag på något sätt förstår att folk på allvar tror såhär...
vad ska jag göra?
vill läsa vidare...
men borde sluta...
käre tid...

Kommentarer
Postat av: frida

haha!! detta vill jag höra mer om!! :D :O

2012-03-28 @ 01:39:36
URL: http://fridaalakorpi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0