Mitt hem!!

Vilken fartfylld helg det varit. Tanken var först att jag ikväll skulle gått på poetrySlam... men nu säger kroppen nej. med 9 timmars sömn total de senaste två nätterna så behöver jag ikväll ta det otroligt lugnt och bara vara. det gör man bäst med en god film och ett marabou-choklad tycker jag! :) Så på det viset ska kvällen spenderas!

Slängde i veckan ut ett löfte till mor om bilder på mitt nya place!
Så här kommer dem!
Det behövs gardiner, en soffa och en matta så blir det lite mysigare än vad det är just nu. Men det får komma senare.









Så ser det ut hemma hos mig! Lite färg och lite mer textil som sagt och det kommer bli kalas. Men det är väl det som är det roliga med att flytta och inreda. man kan göra lite nytt hela tiden. Så det kommer med tiden ska ni se! :)
Idag ska ugnen användas!!
Jag har Ugn!! :)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Det ser ju riktigt mysigt ut. Allt får ha sin tid men det blir nog riktigt fint när du har fått tag i allt som du vill ha.

2012-03-11 @ 18:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0