Inflyttningsfika

Idag hade jag officiellt det första inflyttningsfikat. Fina människor som kom hit för att umgås och äta kakor och chips! Så himla mysigt var det! Anna, Emma, Lovisa, Elin, Julia, Oscar, Martin, Ludde, Simon och Zacke! Och det var så bra! Jag e så glad för att jag har så fina människor i mitt liv!
Ni skulle bara veta hur mycket ni betyder för mig och hur mycket jag tycker om er!
Tack för att ni är i mitt liv!
Tack!


Fantastiskt fina flickor! (Emma med min hembakade kanelbulle i handen)

Fina människor (Martin med min hembakade bulle i handen)

Fint folk!!

Klassfoto!! Eller vad händer egentligen?

Zacke vaggade sakta Martin till söms. Han var så bra på det att han själv somnade :) Ser verkligen inte bekvämt ut.

Men ja! Mina hembakade bullar gjorde succe! Alla 20 blev uppätna! Det gillar vi!
Inte för att skryta. men jag e grym på att baka bullar! Minsann!!

Nu är det dags att krypa till kojs!

Natti!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Nu har jag inhandlat slickepott,kavel och pensel till dig. Så nu blir det ännu lättare att baka!

2012-03-15 @ 17:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0