från minus till pluss!

vaknade och kände mig halvkrasslig. skulle pluggat med christoffer i skolan vid 11.. meddelade honom att vi nog skulle ta lite extra sovmorgon och ses klockan 1 istället. Fick pluggat lite. Läste uppsatsen jag ska oponera på och hittade lite saker som jag inte tyckte var så bra. Annars så var vi inte så effektiva. Mestadels av tiden satt christoffer och ritade av mig i Paint. Det blev inte likt... men roligt!!

Kvällen bestod av en Öl på Kellys tillsammans med Oscar och Julia! Fantastiskt trevligt att få umgås med dem. Inte umgåts med dem på hur länge som helst. Så att få göra det ikväll var helt underbart! Shit vad jag tycker om er! ni e ju så fantastiska! En bra kväll helt enkelt

Imorgon har jag bokat tvätt tid. Första gången i mitt liv som jag bokar tvätt tid! Ska bli en spännande upplevelse... eller inte. Men ändå! Man ska finna glädjen i det lilla! Eller hur!

Så från att ha vaknat halvkrasslig så blev dagen så mycket bättre! Tack för det hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0