Flytta flytta!

Livet är åter nerpackat i lådor och väskor.
Imorgon flyttar jag ifrån mitt rum och in i ett nytt som ligger lite närmre centrum. OCH, jag kommer ha spårvagnstillgång typ dygnet runt... Det gillas verkligen!
Ser verkligen fram emot flytten, så otroligt mycket.
Det är inte det att jag inte har trivts i min lägenhet här, men det ska bli så skönt att få något eget. Med egna möbler, egna grejer. Något som är mitt! ska bli så skönt!!!
Och precis när jag sitter och funderar över detta nya livet så spelas björnbröders "Jag e på väg"
och efter det kommer "Hakuna Matata". Musiken talar till mig idag. Det gillar vi! :) 
Gött mos!
jag e nöjd!
Vill flytta nu!! nu!! Nu!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0