barndomsvänner

Tog en promenix med Peppe på stan idag. vi har en tendes att börja gå och sen inte sluta förän vi bara vandrat väldigt långt. Idag var det påväg att bli så, men när vi vandrat genom hela stan och var påväg norrut så säger jag helt enkelt till honom att jag inte planerade en promenad till Sofiero idag, det var dessutom aldelse för kallt för en så lång vandring. Vi vände då och placerade oss på Subway istället. satt och pratade och chillade innan våra vägar skildes åt.
Shoppade loss lite på H&M och köpte lite vårkläder. Färger i mängder! :)

Sen var det 20 års kalas för Pierre. Nu är vi alla i 20+ åldern. Det var fantastiskt god mat och härligt umgänge. Kul att träffa folk som man inte träffar så ofta. Malin och Pierre är ändå de första vännera jag hade. Uppvuxen tillsammans med dem liksom. Så slutet av kvällen hamnade framför TV'n för att titta på livet för 20 år sedan. När jag och Malin stod hand i hand i varsin exakt likadan regnajacka utanför stugan och försöker mata hästarna som betar i hagarna utanför. sommaren 1992. Malin var två, jag skulle fylla tre. Elin och Pierre låg i barnvagn. Det var så mycket minnen och så himla roligt. tur att man tvingas träffas ibland i och med att våra föräldrar är vänner. Det e bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0