En Stillsam dag med GAS

Att sitta i Helsingborg och inte göra så mycket mer än att försöka bli lite frisk innan läger är inte så kul.
Har förkylningsblåsor i munnen och ont i tandköttet... funderar snart på att besöka vårdcentralen... detta börjar bli jobbigt.
men men... ger det nån dag till.. det kan ju bli bättre också. Hoppas på det!
får skölja med nå munvatten eller liknande ikväll innan jag går och lägger mig, kanske kommer svida, men så får det vara. Allt för att få bli frisk innan konfaläger! :)

Sen saknar jag Göteborg lite. Där finns det människor man vill umgås med som sen kommer försvinna från Göteborg under en längre tid. Det är så tråkigt tycker jag... jag gillar sommaren, men sommaren har de senaste året betytt att de människor man umgåtts med under året försvinner iväg runt om i världen. Självklart har jag folk att umgås med här. Men inte alls i samma utsträckning och inte lika självklart på något sätt... tur att jag ska vara både i Helsingborg och Göteborg i Sommar. Då finns chansen att träffa folk lite mer än vanligt.
Men kommer ändå sakna människor. JÄTTEMYCKET!
Kom ihåg det! :)

Nu ska kvällen få fortsätta med ännu mera Galenskaparna/After Shave
De är kungar just nu!
I TV serien "de kallar oss skådisar" tar skådisarna upp klipp som fått betyda mycket för dem. Ett klipp som jag nog skulle visa då är Bossakungen Astor Kvarts från "grisen i säcken". Det är teater på liknande sätt som Galenskaparna som jag vill göra. Jag vill göra humor-teater. Jag vill roa! Det är så! Det är så brilljant! :)
Jag vill Roa!!!
Jag vill syssla med komedi!
Men smart komedi!!!
Med musikalisk komedi!!!
Det vill jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0