lite update

möte med skolan i tisdags. Det kändes ändå ganska bra. Det finns hopp liksom
Det som hänt är det att min uppsats blev underkänd, på vad jag anser väldigt orättvisa grunder.
Dels så berättade Pablo mitt betyg inför seminariet - något som han bett om ursäkt för i efterhand, men jag är ändå arg
Sen anser jag att där finns uppsatser som är betydligt sämre än min som får chans till kompletering och liknande för att bli godkännda.
Men efter mötet med studierektor och med min handledare så ska jag nu göra min uppsats till den bästa i hela högen! :)

efter det var det dags för avslutningsfest med historievännerna! VI hängde hemma hos mig och vi var ett härligt gäng på 7 pers här. En väldigt trevlig kväll... mycket schlager och halvdålig pop. Men ack så bra! :)


Markus, Christoffer, Aron, Maria, Safija, Anna och jag.
Kvällen slutade med att Markus, Aron och Maria övernattade här för att vi skulle kunna umgås lite längre. Det var ju trots allt vardag, så bussar och sånt slutade ju gå ganska tidigt. Men ack så trevligt!

igår var det Max som gällde. Och en glass på stan. - jag vet att jag skulle börja leva mer hälsosamt... men det e svårt.... Men nu har jag sagt hejdå till Aron, Maria, Christoffer, Anna och Safija. Vi kommer inte ses på ett tag...
Markus ska jag träffa idag och sen far han till Norge i tre månader. Det är en väldigt lång tid... Kommer bli konstigt att inte träffas så ofta...

Nu ska jag ta hand om den där förbenade förkylningsblåsan jag har på läppen. Den började normalt för knappt två veckor sedan, men nu har den växt och är bara konstig. Var på apoteket igår och köpte en gel som man ska smörja på för att hjälpa till i läkeprocessen...

Och trött är jag.
Otroligt trött...
Kanske för att jag är lite sjuk också...
jag vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0