Tröttheten upphöjd i tre

sov typ fyra timmar i natt.
Huvudet hade samtal som var jobbiga och som jag hela tiden lyckades förlora.
Men som tur var så finns det människor som får mig att må bra ändå!
Stack sedan till rep med apparaten. Hade genomdrag idag - första gången utan manus typ. Gick riktigt bra måste jag säga! men ja, efteråt så var jag så himla trött. Behövde inte följa med in till stan för att köpa kostym, utan fick åka hem och vila. Och nog blev det vila alltid.
Somnade och sov i två timmar.
Otroligt skönt, men ändå läskigt när man inte planerar det och helt plötsligt vaknar och inte har en aning om vad klockan är.

men men..
att sova mitt på dagen har sina nackdelar också. gav mig lite ny energi till en tidpunkt då jag inte vill ha energi... nu
Nu skulle jag vilja sova, men vet inte om jag kan...
ska nog se klart Lejonkungen först!
(SÅ BRA FILM!!!! )

Men jo, jag är trött...
så himla trött...


men framförallt
Jag är trött på att vara trött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0