Trött... jobb... trött

Trött...
Mycket trött. klokan ringer klockan 06.00. Kliver på spårvagnen 07.00. Börjar jobba 08.00. Slutar jobba 16.00.
Imorgon jobbar jag nog till 16.30
Jobbet är inte så roligt heller för den delen. Men det kan bero på kaoset i början av ett ostrukturerat läger i och för sig. Men det är ledare som inte gör det de ska, det är okunskap i hur lägret egentligen fungerar från min sida, det är barn som tycker det vi gör är skittråkigt...
suck
för varje gång jag arbetar med barn så inser jag allt oftare att jag inte vill arbeta med barn i framtiden...
De är så konstiga ibland.

Tur då att man har en fin pojkvän som ringer en så man får prata av sig och bara lyssna på honom lite! Det e bra! :)

Nu ska jag sova...
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0