Söndag i stillhet

Idag = Ingenting.
En ytterst stillsam söndag. Försov mig till kyrkan, läste ut Svärdet och Spiran, Gick promenad med hunden, åt god mat med familjen + Carina och Anita, lekte med kaninungarna och fick se dem dia, spelade Angry Birds, hittade en ny bok att läsa, smsade lite, smörjde in läpparna med en ny salva som verkar fungera och nu ska jag sova...
imorgon ringer klockan 06:10. Ska köra pappa, Carina och Anita till stationen så att de kan påbörja sin tripp till Berlin med jobb. Jag vill också till Berlin. Sen ska jag packa utklädningskläder i kyrkan med Sulle och planera lite undervisningsgrupp med Sofia inför konfalägret.

God natt God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0