Midsommar?

Varför fira midsommar när man kan städa lägenheten och pynta om och få ordentlig ordning på saker och ting. Saker har stått så som jag ställde dem när jag flyttade in, men att de hamnade där då beror på att jag behövde någonstanns snabbt att ställa dem. Nu har jag tid att gå och flytta om och organisera. Packade idag upp det sista dessutom... mina skor (de som jag inte använt) har stått nerpackade fram till idag. Men nu får även de andas lite luft. En hylla kvar, sen börjar här se ut som om det faktiskt går att bo här på riktigt...
(två stora kartonger kvar i en hörna, men de får stå där sålänge, annars ser det så tomt ut i det hörnet. de är "möbler" just nu)
Sen borde jag laga lite mat också. Käns som om det skulle behövas liksom!
Jaa...
Men Glad Midsommar på er!!!
Hoppas ni inte regnar bort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0