Lyckligbrud_89

Hemkommen från konfaläger!
Ett mycket bra läger.
Trevliga konfirmander och fenomenala förstaårsledare! Blev så stolt och glad när jag såg hur de jobbade! Grymt!
Nu tillbaka i Götet för att imorgon jobba i Partille! Ingen rast och ingen ro..
Ska bli spännande.... och grymt läskigt.... vet ingenting om detta lägret ju.... men men. det får gå.

Men bäst av allt är ändå att Markus och jag bestämt oss för att nu officiellt gå ut och berätta att vi kallar varandra för pojk- och flickvän. Ja, Jag är tillsammans med den fina Markus Larsson. Så ser ni mig le fånigt och bara ser lycklig ut, så beror det på att en viss pojke får mig att må väldigt bra! :)
Tycker om dig Markus, i fall du inte visste det! :)

Nu måste jag sova om jag ska orka upp imorgon.
Om jag nu kan sova vill säga! :)

Kommentarer
Postat av: Maria

WOHOOOO!!! Äntligen! Nu slipper jag att fråga och tjata hela tiden :D Grattis fina du!

2012-06-18 @ 17:45:12
Postat av: Christoffer

Moget Maria!

2012-06-18 @ 19:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0