Kom och se Apparaten

Alltså, kan butiker göra så fel?
Köpte scenkläder idag.
Behövde en röd BH till scen och köpte då en "två-pack" för 149kr. kändes väldigt värt. Kom hem och upptäcker där att larmtaggen sitter kvar. Hur är det möjligt? Borde inte larmdetektorerna sätta igång då? Och nu måste jag tillbaka till HM och få bort den, för det är ju färgpatroner i för att få bort stöldbegäret. Men kommer de tro mig när jag säger att jag köpt dem redan? Visst, kommer ha med kvitto, men ändå.
och mest bara galet störigt att behöva gå tillbaka och fixa en sån sak. Nåväl nåväl. Får göra det efter jobb imorgon. kommer vara såååå pigg på det då.
 
Men dagen har varit bra. Repeterade med Apparaten. Körde genomdrag av föreställningen. Nu ligger den på 1,5 timme. men det med långsamma repliker, långsamma övergångar mellan scener och sånt. kommer väl bli typ en timme och en kvart lång till slut. Ganska lagom om jag får säga det själv! Det är en bra föreställning. Jag tycker det är roligt igen! Och premiären är framskjuten. istället för om två veckor så är den om typ två månader. TACK FÖR DET.
Nu kan alla sommarjobba med gott samvete och utan stress och press. Skönt. Så början på september är vårt nästa mål! Kommer bli bra!! Så ja, ni vill se oss. det bara är så! Annars blir jag arg!
 
Nu tänker jag att sängen ska besökas inför morgondagens arbete. Det ska regna hela dagen. Vi ska vara ute hela dagen. Jippie..... *Not*
Barnen har varit gnälliga när solen sken, hur tusan kommer de inte reagera då om det regnar hela dagen. Suck suck.
Nåväl. Det e bara att tagga upp och se till att göra sitt bästa!
Heja mig!
 
God natt kära vänner
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0