Ingenting går upp mot gamla Skåne!

Back in Helsingborg!
Kom hit igår. Hamnade mitt i studentkaoset i stan, och mitt i ösregn. Men far hämtade upp mig och jag kom hem ordentligt.
Kvällen var studentfirande hos Amanda, trevligt! Vi gav bort världens bästa studentpresent. Godis-napp-halsband! och ett kinderägg! Awesome! :)
Men var inte kvar så länge, utan begav oss hemmåt igen efter nån timme. Här hemma snackade jag och syster loss. Man får ju göra det när man inte ses så ofta. Då måste man få prata lite! ;)

Idag börjar planeringen av läger. Ska bli skojsigt! :) Läger är roligt!
iår är jag OLDIE... asså... jag e 8 år äldre än konfirmanderna. och 6 år äldre än den näst äldsta ledaren... ja, det säger väl en del om de övriga ledarna. Menar inte att det är något dåligt, utan mer... var tusan är generationen där emellan??? VAD SYSSLAR NI MED???
Men men
Tur att jag har Sulle på lägret i alla fall
tror jag kommer hänga mest med henne och Kent typ! :)
Kommer högst troligast sitta vid det bordet vid måltiderna hela lägret i alla fall!!!

Men jag är glad! Mycket glad!
På många sätt och vis!
Och på typ alla stadier som finns i livet!
Jag har blivit lycklig igen! Och det är ju bra!
:)
Tack kära du! ;)

Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0