En fin dag innan ett läger

Sova i tid och vara utvilad inför morgondagens läger??
Nej nej!
Dagen har varit full och mycket trevlig!
Planering i kyrkan med musikfrågor och musiksnack
Sen stack jag och Elin ut och red. SÅ HÄRLIGT!
Vi skrittade bara, men ändå. Jag fick röra och sitta på en häst igen. Så himla härligt! Så himla kul! TACK Elin som drog med mig. Jag behövde röra en häst! Och känna att jag fortfarande kan! Det sitter i ryggmärgen! åh, jag vill börja rida igen! :) Varför ska det vara dyrt och ta en massa tid?
Sen kom Alexandra hit, vi skulle ha tjejkväll med tacos och film. Åker till Maxi för att handla, vem springer vi på där om inte Malin. Bjuder in henne också. Som på gamla goda tiden. Blev ingen film, vi behövde prata och bara umgås. Alex e kusin och Malin är vår äldsta vän. min första vän, sen bäbisåldern! :) Fantastisk kväll!

Men nu sitter jag här. och har inte packat inför lägret, som jag åker på 09:00 imorgon.
Jag har inte bokat bussen hem på söndag, som jag MÅSTE göra nu.
Men jag har ju hela natten på mig! Man får ju mycket sömn när man är på läger!
Eller??

ta tag i livet nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0