dagen där mitt emellan något annat

Packe packe packe utklädningslåda å de blir så fint...

Jodå. Packade ner utklädningskläder inför konfaläger. Snackade med Sulle och planerade med Sofia
Åt mat med syster, spelade The sims medeltid! (Awesome!!!), Såg Sverige förlora mot Ukraina i EM, prata med kaninbäbisar, flörta med Totti, bli kallad för "älskling" av Robin som trodde jag va Elin.

En helt ok dag helt enketl.
Imorgon är det sista planeringen innan konfalägret. Tror att detta lägret kommer bli lite kaos... det liksom bara känns lite så! haha. men vi reder ut det! Det bara måste vi. Strular det till sig för mycket får jag ta komandot helt enkelt. Jag är redo för detta!
Ge mig ansvar, jag är gammal och rutinerad nog att ta det!

Nu ska jag sova!
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0