Då var det över

Nu är det minsann färdigt med läger för mig i sommar.
Idag avslutades daglägret i Partille och det är faktiskt ganska skönt att det är över! Det var otroligt ansträngande, både psykiskt och fysiskt. Jag tyckte om flera av barnen, men gråter inte över att inte få träffa dem igen. Jag hade trevliga kollegor, de flesta, men även de var människor som jag träffade då och där. Det är väl mest Anders som jag umgicks med och funkade väldigt bra ihop med som jag kommer sakna. Men om Gud vill att vi ska fortsätta lära känna varandra så löser det sig. Men jag är väldigt tacksam över att han var med på lägret. Han har varit en klippa!
Så även om Anders inte kommer läsa detta, så vill jag ändå skänka ett stort tack till honom. Utan dig hade det inte gått..

Nu ska jag vila, tvätta och städa. Ikväll kommer den finaste pojken på besök, och jag vill fortsätta hålla uppe fasaden om att jag är en ordentlig flicka som lever i ett städat hem. Någon gång kommer han att uppleva sanningen, men inte än.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0