Blö...

Jag ska vara sansad och inte brusa upp för mycket här...
Men jag kan ändå inte låta bli

Jag har blivit orättvist behandlad och fått slag i ansiktet som jag inte förtjänar
idag är det alldeles för färskt för att jag ska kunna göra något åt det med ett vettigt mentalt tillstånd.
Men nästa vecka ska jag gå till studierektor och göra något åt detta.
Universitetet ska vara rättvist.
Universitetet ska behandla människor och information på samma sätt som alla andra!


Ja, Idag ÄR jag bitter...

Nu är det glass, cola och chips som gäller tillsammans med Let's dance finalen...


Värdelös inledning på sommarlovet.
Kul....


och igår mådde jag så bra! Kan väl säga att jag är fantastiskt glad att jag har människor i mitt liv som tror på mig, håller med mig, tycker om mig och ska kämpa för min sak!!!

Kommentarer
Postat av: Markus

Du är så otroligt bra, låt ingen få dig att tro något annat!

2012-06-02 @ 03:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0