bad-premiär

Jag badade idag.
Hade råkat lova några barn att jag skulle bada innan denna veckan är slut. Och idag sken solen, och jag tänkte då att det är lika bra att ta det idag när solen sken. vem vet hur vädret kommer vara resten av veckan!
så ja, jag badade idag!
Vi var ute och paddlade kanot med 27 barn och 12 ledare. Ingen trillade in, alla var glada och alla kom med hem. Korvgrillning ute i skogen och lite lekar! Mycket bra!
tre dagar kvar på jobbet. Sen är det dags att byta jobb och byta stad.
Kommer vara i Göteborg över helgerna och i Helsingborg över veckorna.
 
Och på fredag kommer Markus tillbaka kort över helgen från Norge. Längtar så efter att få träffa honom! :)
Nu börjar jag bli trött
Lång dag med jobb, sen teaterrepetititioner, sen en öl... nu är kroppen trött... ;)
 
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0