Tillbaka till kyrkan

Helsingborg.
Jobb i kyrkan tillsammans med Ida och barnen. Det känns bra. Det känns igen och framförallt så vet jag faktiskt hur man gör detta jobbet. Även om det har skett små förändringar, så vet jag ändå hur man gör! Jag har gjort det förut och är kapabel att ta egna beslut och veta vad de kommer att innebära.
Och jag trivs med att jobba med Ida och Sulle. Trivs med att vara tillbaka i kyrkan och jobba.
Lunch på stan med far. Gott och fint! Trivs i Helsingborg. Fin stad. Kan mycket väl tänka mig flytta tillbaka, men ja, sånt beror ju på vad som händer i framtiden och vad andra tycker. ;)

Fotbollen idag var magisk.
HIF ägde ut Gävle. Otroligt bra spel. Ska vi bara få nya tränarduon att fatta att Sörum kanske inte är bäst att ha på topp, utan man kanske bör sätta in Santos från start!
Men alltså,
4-1!!!
Det e bra och jag e nöjd! :)
Det saknas bara en sak i livet nu. som befinner sig i Norge, men jag ska nog kunna överleva ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0