mirakulöst försvunnet dåligt humör!

Gårdagens dåliga humör försvann efter ett rekord långt nät-samtal med pojken i Norge. Han ringde upp vid 22.00 för att vi på så vis skulle kunna kolla på OS-invigningen tillsammans. Sen sa vi godnatt starx efter 04.00. Samtalet piggade upp och gjorde mig glad! Dessutom som lättades stämningen upp ännu mer av en hel del teknikstrul och ljud som försvann och så.
Men mitt före det dåliga humör försvann och jag blev glad! Det tackar jag för :)
 
 
För övrigt så inser jag att bilderna från bröllopet ännu inte hamnat här...
Skandal.
Typ
Men nu kommer de, så håll till godo!
 
Fina Emma och David!
Stort grattis till er!
Det var en fantatsisk dag! Hoppas att ni får ett fantastiskt liv!
All kärlek till er!
 
Nu ska jag göra mig i ordning för ett dygn i Göteborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0