intensiv helg det kommer bli

Jobbade idag trots att jag kände mig lite halvsjuk. men har inte råd att inte jobba mer. Måste jobba. den lilla lönen jag får måste jag få! Imorgon blir det mer jobb. både barn och städa kostymföråd! Roligt! :)

Sen åker jag till Göteborg imorgonkväll. En helg med, Plugg, Markus, gött umgänge, BRÖLLOP!!, Glädje och repetitioner.
Med andra ord, en väldigt värd resa till Götet. Nu måste jag stryka min klänning inför bröllopet! Vill ju se fin ut för Emma och David! :)

Och så får jag träffa Markus på fredag! Så himlars härligt! Jag längtar så efter honom, bara så att ni vet! Helgen kommer bli  awesome! Hur himla awesome som helst!

Gud är god! Det bara är så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0