host och snörvel...

Har en såndär äklig förkylning. med lite feber, nästäppa och trötthet. Så pass att jag inte orkat jobba idag.
vilket suger, för det innebär mindre pengar, och det tycker vi inte om.

dock höll jag ihop det såhär på kvällningen för att kunna samla den gamla trion Sofia, Josefin och Johanna. Det är inte ofta nuföritden som vi träffas och Johanna sticker snart tillbaka till Stockholm. Så då kan man vara hur sjuk man vill. Vi ska ses. Föreslog dock att ses här så att jag slapp transpotera mig någonstans. Vilket var skönt! :)

Nu ska jag börja läsa andra boken i "hungespelen-triologin" och hoppas på att den är lika bra som den första!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0