Förvirringen

När dagarna går i ett och man inte har någon egentlig koll på vad som händer...
hur vet man då vad som händer?

Den här måndagen har gått galet fort, men ändå otroligt långsamt. Flera gånger tror jag att det redan blivit tisdag, men det har det inte. det var idag som jag jobbade i kyrkan. Det var igår jag kom hem från Götet. Det är ett stort förvirrande moln ibland. Och så sover man en timme mitt på dagen och tappar då helt tidsuppfattningen.
Men det är alltså natten till Tisdag nu.
En månad till jag fyller år.
Men så trevligt.
23 år!
Det gillas.
Det innebär också att det är en månad till jag får träffa Markus igen. En lång tid, men det får gå. Det blir som så mycket mer sen!!

Nu måste jag sova!
Natt natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0