En timmas övertid gör själen lycklig.

En timmes övertid idag.
Det var trevligt. Genomgång av låtarna vi spelar och sortering bland leksakerna. Det tog en timme, trots att vi jobbade effektivt.

Här hemma somnade jag i en halvtimme. sådär runt klockan 18 har börjat bli vana att sova lite. ganska skönt, oc ofta väldigt oplanerat!

För övrigt så är min nya favoritsak här hos mor och far den nya poolen på baksidan. Även om inte solen sken idag, så kunde man i alla fall doppa fötterna och plaska lite.
Nu hoppas jag kunna använda den och att det kommer lite sol och värme. Då blir jag glad! :)

Nu ska det grillas korv och annat smått och gott!
Lev väl kära vänner
Jag tycker om er, vilka ni än må vara som läser!

Adjöken sa fröken
Vi hörs imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0