En sådan dag igen...

Lär jag mig aldrig.
När jag inte mår på bästa sätt ska jag INTE stänga in min själv. Men idag var alternativet Helsingborgsfestivalen, men jag tycker inte att festivalen är så rolig. och det enda jag faktiskt ville se iår är på den enda dagen då jag inte kan vara där... imorgon. så ja. ganska värdelöst.
Så nu sitter jag hemma och känner mig ensam, vilket är befängt, för det är jag inte. Jag är bara ensam just nu. Och jag valde ju det. Ähh...
orkar inte alltid förstå mig på själv.
Bara så att ni vet.
Så har ni inget att göra ikväll så är det bara att höra av sig för att snacka lite. Jag finns tillgänglig!
(kanske inte är jättepepp på att prata under invigningen av OS dock, men ni väljer ju själva)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0