7 juli 2012

Besökte Joelle igår!
Det var fint! Satt och pratade och fnittrade ikapp om våra pojkar.
Lagade god mat och avsllutade med glass och jordgubbar! Jo jag tackar ja! Inte illa.
Sen kom även hennes pojk förbi och jag fick prata lite med honom. Trevlig kille! Bra för Joelle! Han är godkänd! :)
 
Kvällen spenderades med mor och far. Kollade på Macken och 80's och lite friidrott.
 
Idag fyller far år. Ansträngde mig och gick upp 07.55 för att väcka pappa och sjunga för honom. Men han var redan vaken, så vi fick skippa sjäva väckningsprocessen och bara ta sång och presentutdelning. inte mitt fel att han är så galet morgonpigg...
 
Annars sitter jag mest här och ler fortfarande löjligt mycket varje gång jag ser det här på facebook
 

Kommentarer
Postat av: Markus

Hahaha, du är så söt!! <3

Svar: Eller hur är jag!!! :)
Sofia

2012-07-07 @ 15:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0