Världens bästa omtag

B-kursen är inledd.
moment ett: Teori och metod...
Låter vansinnigt roligt... eller?
föreläsningen idag var inte så rolig, men men. lunchen var desto roligare. Jag och Maria. Sen kom Ylva. Och Ylva hittade en kompis som slog sig ner hos oss och vi fick ett riktigt fint samtal! sånt e alltid roligt!
Kul att Ylva börjar hänga på humanisten!!!

Spexrepet idag var mycket pepp-sång.
nu ska i alla fall alla stämmor sitta, och vi ska mena vad vi sjunger. Dessutom övade vi in världens bästa Omtag på den låten! Så sjuuukt bra vill jag lova! As-svårt, men sjukt roligt! Så be om omtag efter vår dryckesvisa för det kommer bli succé!!!
vi övade även mycket dans. Tror jag kan hela dansen till akt-finalen nu också. Det är mycket som ska finslipas. Om två veckor har vi premiär... om två veckor. Det är galenskap. på riktigt. Seriöst, vad händer. Tiden rusar fram.

Ska jag börja bli stressad?
Kanske lite
Men men..
Nu tänkte jag sova. Guten nacht ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0