Bio, Filosofspexet och födelsedagskalas! :)

vilken helg må jag säga!
Simon och Ekarna var en bra film. Svensk film över huvudtaget den senaste tiden har gjort några riktigt lyckade grejer asså! Bra jobbat Sverige!
Sedan en mysig kvällspromenad med Ylva och övernattning med samtal och livet gjorde ju inte kvällen sämre direkt. dessutom somnade jag innan 3!!!
Men jag sov inte hela natten, vaknade lite till och från hela tiden, störigt. Så när klockan ringde för morgonen var jag inte så rolig. Ni kan höra med Ylva själva om ni inte tror mig.
Det blev sedan heldagsrep med Spexet. Orkester/sång rep där alla sånger sjöngs igenom + ett genomdrag av hela föreställningen.. Och det har hänt mycket sedan julgenomdraget vill jag lova. Shit vad bra vi blivit, vilken förställningen det kommer bli. DU kommer väl? gå in på Filosofspexets hemsida och läs mer och boka biljetter, Där får du dessutom gärna nämna att det var jag som tipsade er! :)
Kvällen idag avslutades med kalas för den nyblivne 20 åringen Ylva! Det var kaka, te och spel med fina vänner om förgyllde kvällen. Otroligt trevligt! Åh så fint det var. Tänka sig vilka människor man har i livet altså!
(sen vann mitt lag spelet, alltid med possitivt då!!)
 DOCK grämer det mig stort att jag inte kunde Ko-handeln, sammarbete mellan socialdemokraterna och bondepartiet 1933 - TENTA OM TRE DAGAR LIKSOM...
Men det var en awesome söndag liksom!
Så ja, om ni ännu inte förstått det så är jag nöjd med livet!
:)
Nu
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Det "harmar" dig att du inte kunde kohandel ;)

2012-01-16 @ 11:51:14
URL: http://ylva-andersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0