Teaser!

"Super secret undercover, hemligstämplat dokument"
"Kuba, Fidji, Orust Hisingen och Tjörn"
"Riktiga proffs jobbar hårt varje dag"
"Men först vill jag hitta bevis"
"Jag trodde att du var min vän"
"Det står klar för mig nu, vi har låtit oss distraheras"
"Ge inte upp, det tjänar inget till att gå och sörja"
"När ska du förstå"
"Nu vill vi faktiskt duscha"
"Vi är alla med i samma lag"

Nej men titta, nu fick ni en förhandstitt på föreställningen Glenn. Samtliga citat är med i Föreställningen. Men på väldigt olika platser. Men ändå lite kul.
Idag hade vi tekniskt rep med in och utgångar och ljus, ljud och ridå. Flummade mycket och sammanfattade scenerna på vad som kom att bli komiska sätt. höll på till 21.30 sen samtal kring detta. lämnade inte byggnade förrän 22.00. Trött? Ja!
Roligt? JA!

Tidigare under dagen lekte jag och Irene i en second handbutik på Hisingen och köpte oss Spexuniformer. Det var fantastiskt roligt! Irene är så bra! :)
Nu vill jag sova. god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0