TAGGA'RÅ

Rep 17-23 idag.
Okej. jag vet, det är asmycket om mitt spex nu. Men vad annars ska jag skriva om. Det är det jag gör. Det och lite plugg... men plugget just nu är inte så intressant, så vad finns där att skriva om? Men med spexet händer det grejer! vi har så förbannat kul. och det är ta mig tusan bara 2 dagar till premiär.
Lediga imorgon
genrep på torsdag
PREMIÄR på fredag! Lycka!!!!

Idag tog jag lite bilder på repet. Men jag menar. De orkar jag verkligen inte lägga in nu...
Nån dag kommer de nog ska ni se!
god natt mina vänner!
Imorgon är jag ledig. Då ska jag ta det lugnt. spendera lite pengar och umgås med Ylva och Frida och utbildas oss mer i hur kroppen fungerar genom den fantastiska serien "en Cell-sam historia"
Vilken dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0