Slå på rumpan så vaknar kroppen!!!

Spexrep där jag inte gjorde så mycket. Men vi hade en grymt härlig uppvärmning. Uppvärmd blir man och fysisk kontakt får man. Slå-massera på ryggen. Banka igång den andres rumpa. Hjälpa till med andning. Lyssna på ljud från kroppen. Så mycket närhet och sånt. Men galet jobbigt för den som ger massagen. Mysigt och fint och sånt! :)

Sen Dejt med Anna. Hon kom över på lite te och "viva la Greta"
Sommarföreställningen från Fredriksdalsteatern som visa på Svt. Idag slog vi oss ner och såg den tillsammans på SvtPlay. Magnific! :) Skratt! Oh ja. Vi har ju båda sett den förut liksom! :)
Men klassikers som "jag e ett litet Ylle" och "lingonben" som smyger sig in i föreställningen. Kan det bli dåligt då liksom?

Kvällen har spenderats med en mycket märklig katt! som ena stunden ligger och ålar sig på golvet och säger "klia mig, klia mig" för att i nästa stund bli rasande på sin egna spegelbild och inte vilja gå upp till sig.
Jag är verkligen inte katt människa. De skrämmer mig. Kelar med honom mest för att han ska vara nöjd och sen låta mig få natten i fred.

Märkliga djur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0