Rumpan Bar

Kvällen blev otroligt lyckad ändå.
Tog tag i mig själv och for in till stan för att där träffa Annie och Frida, och sedan sluta upp med pojkarna, sedan blev det fördrinkar hemma hos Karro och Lovisa. och själva middagen ägde rum på puben med det mest fantastiska namn man kan tänka sig. Rumpan bar. Fantastisk. Där blev vi sedan sittande. Åt gott och drack gott. Och jag samlade till och med mod till mig och tog spårvagn hem och promenerade genom skogen, och inget hände. Jippie! Eller ja, jag samlade nog inte på mig så mycket, men många andra gav mig mod. Så tack för det hörrni! :)





Gaalet trevlig kväll..
detta är bara smakprov på konstiga bilder som togs under kvällen. Det finns några att välja mellan liksom!
Nu måste jag sova om jag ska kunna spexrepa imorgon.
Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0