Reklam om GLENN

Andra dagen i rad med massivt repeterande. Idag från 11.00-17.30.
Genomdrag tillsammans med orkestern. Och oj så mycket roligare det är att framföra allt när man har orkestern med sig. Låtarna blir så mycket roligare att sjunga. Det blir dessutom galet mycket enklare att dansa då också! helnöjd asså!
Jag är trött efter ett sånt rep, men jag har så sjukt kul, så jag får banne mig vara hur trött jag vill!!! 5 dagar kvar till premiär. Så himla roligt! Det kommer bli så bra! Så galet bra! Seriöst, ni har väl bokat biljetter. För om ni inte har det, det kommer ni missa något! Skojar inte. Vi äger fett! Och framförallt som längtar vi som tusan efter en riktig publik. Några som kan berättar för oss vad som är roligt. För nu har vi övat det så många gånger att det som var roligt till en början nu blivit så naturligt att vi glömt det.
Så kom och se oss och påminn oss om vad som är roligt.
Skratta, njut och lev livet i en föreställning om IFK, detektiver, spioner, skådespelare och kärlek. Följ med till 80-talet och till västtyskland. Kom KOM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0