Pizza-dejt

Idag var jag på pizza-dejt med Emma.
Hittade ett mysigt hak i Johanneberg och satt där i tre timmar.
Trevlig personal var det som till och med bjöd oss på klubbor! haha. Kanske för att vi var typ de enda gästerna... Men galet nice var det i alla fall!! Vi hade så fint samtal om Emmas kommande bröllopp, om politik, om konstiga människor. Fint!

och när jag kommit hem kände jag att det var träningsdags. Så jag började göra lite övningar här hemma i sovrummet. tog i ordnetligt ändå vill jag lova! framförallt när jag bestämde mig för att göra min gamla danslärare Ruzzans axel övning.
Tjena vad jobbig den är.
Tänker att om jag gör den varje kväll så kommer mina axlar bli helt galet starka sen.
Säg till om ni behöver en jobbig men galet enkelt utförd axelövning.
I got the stuff!
4 minuter av den höll på att döda mig. Men ja.
Den e grym!

Nu när träningsvärken sakta slår till i mina axlar ska jag gå och lägga mig! :)
God natt gott folk
God natt!


Kommentarer
Postat av: Frida

HAHA!!!! Jag vill ha den övningen Soffrud :D

2012-01-08 @ 21:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0