när man behöver ta helg helt enkelt

Sveriges befolkningsstatestik, folkhemmet, kalla kriget
Alltihop sveper sin kalla hand över mitt liv och drar sakta ner mig i ett stort mörker...

okej, något överdrivet. MEN som vanligt i pluggperioder så dör jag lite innombords av all historia. Tror att det här kommer bli mycket mer intressant när sista tentan är över. Då, då ska jag börja njuta av historian på riktigt.

Suttit hos Jannike i 4 timmar idag och läst torra böcker, ätit bullar, Pratat om tentan, om musik och livet och gått igenom hennes pappas filmer som hon nu fått.. sjuuukt många, bra att veta var man kan låna ifrån!!! :)
Så dagen blev ganska produktiv. Imorgon blir det ytterligare en del plugg innan jag tar helg!
Helgen innebär chill hos Ylva, Bio med Ylva, övernattning hos Ylva, spexrep på söndag från 11.00-17.00 och som avslutas med Kalas hos Ylva. 
Så om ni missade det. Jag ska umgås med Ylva i helgen. Så roligt så! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0