Kattliv

Märkliga katter jag bor med just nu. seriöst. Närgångna och högljudda. Jag är fortfarande inte van vid katter och nä, jag har väl inte vant mig mer under de här dagarna. De överraskar ju en hela tidan. Nya grejer.. och allt med klor, varför?
Varför måste en katt som myser använda klor? Det gör ju ont.
Idag fick jag städa undan en död talgoxe som låg innanför dörren. Det var mindre fräscht måste jag säga.. Döda fåglar är inte min grej asså. Men det var ju bara att göra liksom.
Nä, märkliga djur...

Nu ska jag ta tag i matlagningen innan det är dags att bege sig in till stan och in till Ylva.
Till det har jag U2 som sällskap.
Kan livet bli bättre?
Tvek på den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0