Jerringpriset till Rolf-Göran Bengtsson

Jag tänker att dagar kan fyllas med så otroligt olika innehåll. Igår var det möten med människor, spex och skratt som fick prägla dagen.
Idag var det bibliotekets bottenplan som fick fylla mig med kunskap, eller det var i alla fall planen. Vad som egentligen hände var att jag var övertrött och kunde inte riktigt fokusera, Jannike fick en resa till L.A, Elli trodde jag kallade chokladen för Natzi när jag egentligen sa Grazie till Maria för att tacka för chokladen.
Den blev en rundvandring på Humanisten för Ylva, men ja, det visade sig att de salar hon ville veta var dem låg, de hade jag ingen aning om var de låg så... Men fick en kort lunch med henne i alla fall. och det var mysigt!
Men, en plugg-dag till innan tentan. Får se hur det går. Tänker att det ordnar sig nog. Hoppas på det bästa. Har ändå pluggat en del!

Dessutom fick Rolf-Göran Bengtsson Jerringpriset idag! Fantatsiskt! Äntligen får ridsporten lite uppmärksamhet! Lycka! Ridsporten är ändå den sport som ligger i topp i Sverige i antal utövare! Så det så! På tiden det händer något liksom! (jaa, fotbollen ligger före, men lite varriation kanske)

Nu är det nattedags.. (Nattedags? Seriöst)
Godnatt!
Lev väl
Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0